lördag 11 februari 2012

HÄSTTANDVÅRD

Hittade annons på blocket:

Christian Haglund, #



Jag är utbildad i USA och England. Praktiserat i Sverige i 11 år på heltid.
Balanserar och raspar hästars tänder i Södra Sverige. Genomför även bettutprovning i samband med tandvård.
Pris 600 kr + moms per häst.
Har du bara enstaka häst kan du komma till vår gård norr om Hässlholm.
Behandlar alla häst osederade.

En annan sida:
http://www.gyas-hasticentrum.se/21426369

Testa din sadel!

Kom till Komstad med din häst och testa din sadel för bara 100 .-( halv timme)
Jag kollar om den är hel, hur den sitter på hästen och om sadeln passar dig.

Vill du dessutom rida på den kanadenska impressionpad för objektiv kontroll och bekräftelse så kostar det 200:- har du fler hästar 20 % rabatt från andra hästen
Impressionpad visar ett avtryck av, hur sadeln beteer sig under rörelse . Oftast passar sadeln på stående häst men kan lika väl trycka när hästen rör sig. Nyfiken ?

Hjärtligt välkommen!

Hela söndagen ( 19 februari) från kl 900 tar jag emot.
Regnar det så finns en liten hall att tillgå.

Du kan maila, ringa eller boka in dig i min bokningssystem som du hittar på min hemsida "boka själv".
www.gyas-hasticentrum.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad...